Pedofil masseovergriper, og fremdeles fri!

Nå er jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært hos advokaten min. På tross av å ha gått hjem i frisk luft, spist litt sushi og lagt meg på sofaen, så er jeg enda skjelven.

Omsider har sakspapirene kommet fra Harstad og til min advokat. Mappen var 5-6 cm tykk, og vi gikk da gjennom avhør og uttalelser fra siktede, vitner og ofre.

Vi er fem stykker som nå har anmeldt, og det var mer enn spesielt å få lest opp avhørene til de andre. Når advokaten leste så trodde jeg ved et par av forklaringene at det var mitt eget avhør hos politiet hun leste opp. Beskrivelse av framgangsmåte, hvordan vi ble kontaktet, truet og ‘fanget’ er helt like. Det samme er beskrivelsen av åstedene. Noen forskjeller var det også, men det var tydelig at det var utfra våre personlige forskjeller, hvilke metoder han brukte for å skremme oss til taushet.

Enda foregår det avhør av vitner og ofre, og akkurat denne saken ble anmeldt og startet etterforsket i august i fjor. Men det har vært flere varsler jevnt med flere tiår tilbake fra blant annet styremedlemmer i organisasjoner der siktede har vært aktiv. For eksempel Arbeiderpartiet Harstad. Det har vært flere anmeldelser, og dessverre, ved et tilfelle var det en som ville anmelde seksuelle overgrep, men han ble avvist på politistasjonen i byen der.

Så mao så er det flere som har prøvd å få stoppet overgriperen, men forgjeves.

Enda verre var det å få vite at siktede faktisk er dømt for gjentakende seksuelle overgrep mot en gutt. Jeg finner det veldig forstyrrende at siktede den gang ble anmeldt, etterforsket og dømt, samtidig som han begikk overgrep mot oss som nå har anmeldt!

Skulle tro at politiet fulgte med og etterforsket i den grad at det skulle bli oppdaget hva siktede faktisk drev på med, det foregikk jo hele tiden!! Men neida, etterforskningen kan ikke kalles for etterforskning engang. Det er helt sjukt!!

Og dommen siktede fikk den gang var enda mer latterlig, 75 dager fengsel der han sonte 30 dager. Og han måtte betale ti tusen, 10 000, i oppreisning!!

Fy fan!!

Og så kommer noe enda mer heftig. Siktede er enda aktiv. Han har innyndet seg med Røde kors, og fått kontakter hos Plastelina, et samlingsted for unge ungdommer, mindreårige, altså barn. Han opererer også som ‘støtteperson’ for et par innvandrerfamilier med flere barn, helt nede i fire-fem års alder, hvor han har hatt noen av disse barna med seg på ferie til Oslo og Danmark.

Hvor er foreldre, politi og barnevernet egentlig..?

Saken er utrolig omfattende, jeg skjønner at dette kommer til å ta tid. Jeg kan regne med flere år, og det er helt for jævlig. Dette har preget så store deler av livet mitt, dette har vært noe jeg så lenge har prøvd å komme meg videre fra, og nå skal jeg altså måtte akseptere at det blir noen år til før jeg kan legge dette bak meg.

For én ting er sikkert etter dagens møte, nå skal vi ta jævelen, om jeg blir den siste som sitter igjen så gir jeg meg ikke før vi har knust han!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#advokat avhør #politi #politietharstad #etterforskning #seksuelleovergrep #overgrep #trusler #sak #rettsak #dømt #pedofil #dømtpedofil #pedofili #dom #dømt #rødekors #plastelina #arbeiderpartiet #arbeiderpartietharstad #harstad

2 kommentarer
    1. Jeg kan bare snakke av egen erfaring, etterforskningen i slike saker er ofte en vits-et hån mot ofrene!
      Jeg håper så inderlig at denne mannen blir dømt og straffet TILSTREKKELIG.
      Det du går igjennom nå er ikke holdbart og i enden MÅ det være et skikkelig resultat for deg og de andre ofrene i saken! <3
      Jeg håper så inderlig at staten Norge snart forstår at slike grove handlinger må få skikkelige straffer.
      Mange mange styrkeklemmer til deg fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg