Fy faen vi kunne ikke kommet oss fort nok ut!!

Kvelden i går ble som forventet, bare enda bedre. Vi spiste en god middag på ‘Happy Days’. Maten har alltid vært veldig god der. Etter mat bestilte vi hver vår Long Island Ice Tea. Vi fikk doble til enkel pris.

På Happy Days starter alltid Happy Hour klokken 22:00, men for oss er det alltid Happy Hour.

Vi hadde også med oss vår egen flaske, 1 liter Tequila Gold. Svenskene ved bordet ved siden av bare ristet på hodet. Vi hadde det kjempegøy, var utrolig morsomt å treffe Selim igjen, han er så utrolig morsom. Og nå er han litt mer varm i trøya. Den gang vi ble kjent med han så var han redd snuppen min, litt sånn homo-angst, så han turte ikke sitte for nær. Nå har pipa fått en annen låt, hahahaha..

(Islam sucks!!)

I ti halv elleve tiden hadde vi tømt halve tequilaflasken, og drukket to doble Long Island, pluss en fruktshot. Så da dro vi videre til et tattoo-studio til et par som har mopsen ‘Chuckie’. En herlig tass! Der drakk vi et par rusbrus og tømte resten av tequilaflasken. Virkelig trivelige folk, artig å bli kjent med nye!

Så dro vi til Queens Garden. Der traff vi Suzan og Roja og flere andre hyggelige damer og en veldig kjekk bartender. Jeg bestilte en Long Island Ice Tea og husker jeg hadde det veldig moro. Tok masse bilder og var skikkelig tequila drita, hahaha.. klarte nesten ikke få beina med meg når jeg skulle hjem, og pruta taxien ned til 10 lire, de skal alltid ha 15.

Jeg er visst veldig overbevisende i fylla 😂

Våkna med en intens hangover i dag, så snuppen min dro på ‘Nese Beach’ en time før meg. Jeg tok en Paralgin Forte og en Vival, og da ble det greit.

Etter en deilig brunch, masse bading og litt soling så var det på tide å ta en utfordring som vi har snakket om siden før denne ferien. Nemlig ta den nye heisen fra Cleopatra stranden og opp til borgen.

Snuppen min har forferdelig høydeskrekk, så jeg trodde ikke at det skulle bli noen tur. Men han tok mot til seg (jeg er SÅ stolt!!) og ble med. Vi kjøpte tur retur billett, men vi ble ikke med ned igjen.

FY FAEN det var helt jævlig!! Det ser greit ut fra bakken, men det er faen ikke greit. Plutselig var det drithøyt, og vinglevogna føltes langt fra trygg. Jeg holdt alt jeg kunne i setet, og snuppen holdt øynene lukket mesteparten av veien. Det hadde jeg også lyst til, bare legge meg på dørken og lukke øynene.

Fy faen vi kunne ikke kommet oss fort nok ut av den vogna!

Vi angrer ikke, men IKKE FAEN at vi tar den turen igjen!!

Adrenalinkick!!

Vi gikk et lite stykke nedover fra borgen, til vi kom til utsiktsrestauranten ‘Panorama’. Der bestilte vi sjokoladeis og milkshake. Det er virkelig luksusliv, å bare gå på restaurant og spise dessert.

Det er så herlig!!

Derfra tok vi drosje til hotellet. Nå skal jeg ha en liten siesta, og snuppen min skal ut å bli knadd av et mannfolk, massasje.

Hvor skal jo spise middag i kveld?

Noen forslag?

😜

Ha en fortreffelig aften alle sammen!!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#happydays #longislandicetea #happyhour #longisland #tequila #tequilagold #sierra #sierratewuilagold #vendetta #vendettatattoo #chuckie #mops #pug #queensgarden #nesebeach #cleopatra #cleopatrabeach #cleopatraborgen #cleopatracastle #panorama #panoramareataurant #sol #sommer #bad #ferie #sologbad #jatillivet #massasje #alanya #tyrkia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg