FUCK VIXEN AWARDS OG HANS-PETTER N.H!

En kan gjerne si at Vixen Blog Awards er bloggernes "Oscar". I fjor skrev jeg i bloggen min ved et par anledninger at jeg gjerne skulle blitt nominert til en slik. Men nå er ikke jeg en toppblogger. Innleggene mine er ofte på Blogglisten topp 200, men tror aldri bloggen min har vært på topp 20. Jeg vet ikke. Jeg vet den var på 44 en gang, lol 😜

Jeg driver heller ikke med reklame, likerklikk, sponsorer eller annonsører – jeg må kunne stå for bloggen min, produkter og i det hele tatt. Jeg vil være så ærlig som jeg kan være, og penger er ikke et mål for bloggingen 😊

Anyway. Nå er det snakk om Vixen Awards. Og «som alltid» er de såkalte «influencerne» og de godt betalte «wannabe-jentene» nominerte. Ikke noe nytt liksom! Men nominert ble også bloggen «Bloggomtoppbloggere». De ble nominert av folket til prisen «Folkets favoritt». En ære egentlig!

«Bloggomtoppbloggere» er en blogg som skriver om toppbloggere. Jeg leser stadig oftere denne bloggen, og ville faktisk stemt på den selv. De som produserer den bloggen følger med andre toppbloggere og gjør ære på det som er bra, men setter også fokus på når disse toppbloggerne er uærlige, bløffer og bedriver dobbeltmoral for å få lesere og mer penger. Sophie Elise og co avsløres stadig i bløff, og finner på mye for å selge seg selv og tjene mer penger. Utnytter leserne sine!

Link: Bloggomtoppbloggere

Så skjedde det noe som gjorde at jeg delvis har mistet respekten for Vixen Awards og Hans-Petter Nygård Hansen. Han bare plutselig disket Bloggomtoppbloggere uten gyldig grunn, han satte dem også i en «Black List» som han har lagt ut på nett.

Link: HPNH’s SVARTELISTE

WTF??!! Useriøst!!!

Er Vixen Awards korrupt?? Jeg tror gjengen bak «Bloggomtoppbloggere» kunne vunnet denne.. nå blir vel folkets favoritt.. la meg gjette: Sophie Elise!!

«Svartelisten.net» er shady!

I en annen blogg leste jeg at det er blitt uttalt at «Bloggomtoppbloggere» er en «tvilsom» blogg. Igjen sier jeg bare WTF??!!? De skriver da bare om det toppbloggerne selv har postet!

😳

Seriøst!!!

😱

Les:

«Vi har nettopp blitt diska fra Vixen for brudd på åndsverksloven. Vi har fortsatt ikke sett noe dokumentasjon på hvorfor, ellers skulle vi gjerne rettet opp i de tilfellene hvor vi eventuelt har brutt loven. Det er jo ironisk at vi som aldri har fått påpakk tidligere blir diska, mens bloggere som har fått brev fra Forbrukertilsynet med klare instrukser får være med videre. Jeg lurer på om juryleder selv har satt seg inn i åndsverksloven før han legger ut skjermdumper på egen nettside.

Hans-Petter påstår at en del av anklagene våre er av ganske grov sort hvor argumentene presenteres uten at motparten har fått komme med noe motsvar. Merkelig nok har ikke vi fått komme med noe motsvar før vi ble satt opp på denne svartelisten».

Bloggomtoppbloggere

Uansett så kan man ikke bare ta vekk «Folkets Favoritt» fra folket!! Da mister jo prisen all sin gjeve betydning!!!

Vixen mister totalt troverdighet hvis de ikke retter opp og gjør som rett er!

Jeg har også blitt fortalt at flere andre bloggere/semifinalister fikk komme tilbake i konkurransen siden de er «kjendiser».

ROFL!! 😂

Skjønner jo at om bloggen min en dag skulle bli en favoritt 😂 så har jeg ikke sjans hos Vixen når jeg ser dette. Jeg er jo ikke akkurat den som holder kjeft om ting jeg heller, og jeg har uttalt meg flere ganger om både «SophieElise», «Pappahjerte» og alle disse mammabloggene.

Stå på «Bloggomtoppbloggere» og alle ærlige og originale bloggere der ute!!

Ha en fortsatt fin kveld!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#vixen #vixenawards #vixenblogawards #toppbloggere #folketsfavoritt #bloggomtoppbloggere #sophieelise #blogglisten #pappahjerte #hpnh #hanspetternygårdhansen #svartelisten #svartelistet #bunnytrash

28 kommentarer

Siste innlegg