Raising Malawi – foreldreløse barn.

Etter en «diskusjon» på Facebook om innsamlingsaksjoner til veldedighet bestemte jeg meg for å opprette en slik for å samle inn penger til en organisasjon jeg har støttet i mange år.

Jeg satte bare sånn forsiktig et mål på 1550 kroner. Etter bare få minutter hadde et par venner av meg allerede satt inn 550 kroner. Jeg ble helt rørt!

Alle bidrag hjelper, tusen takk!!

Jeg ville bare fortelle dere dette, samtidig som jeg legger ved en link under til dere som kanskje vil vite mer om dette, og kanskje bidra!

Link: Raising Malawi

Dette er frivillig, og ikke føl dere «skyldige» om dere ikke bidrar. En kan ikke gi og støtte alt!

Men dette er uansett en veldig god sak!

Tusen takk igjen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#veldedighet #organisasjonsarbeide #foreldreløse #barn #raisingmalawi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg