Heterofile gutter er rare.. 😳

Ble kontaktet av en kompis fra fortiden, godt voksen mann som alltid har vært sammen med kvinner. Blant annet en venninne av meg var han sammen med i hvertfall ti år. Nå har han funnet ut at han heller vil være sammen med gutter, men vil prøve ut det seksuelle litt først. Så han spurte meg om steder for å møte villige homofile i hovedstaden, slik at han kunne holde på litt anonymt. Ved litt surfing på nettet på såkalte «gay» steder i Oslo kom jeg over noe en gutt på 25 år hadde skrevet som en slags blogg eller anbefalning eller noe. OMG, tenkte jeg bare!!

Les dette folkens:

«Er normal gutt på 25, som så dvd i sommer på ferie, der en type sprutet ned en dame noe forferdelig.

Fikk litt lyst å bli sprutet ned på samme måte selv.

Hadde hørt om homse-saunaen Hercules i Oslo her på SOL, og tok en tur nedom.

Oj. Her var det mange. Og alle nakne. Heldigvis var jeg brun og fin.

Satt i saunaen med mange, og den ble hard av tanken på settingen. Men det ble flere også.

Så var det en som smilte litt, og "dro meg" med bort på en benk der han masserte meg på nakken og ryggen.

Han hadde en knallstiv en, og flere så på, og forventet seg vel noe heftig.

Er da ukjent her, så kanskje de skulle få en heftig forestilling.

Han begynte å smøre meg inn rundt rumpehullet, og kanskje, kanskje…… nei, jeg prøver. Han tar på en kondom og sklir sakte inn i rumpen.

Og det var da deilig. Alle sitter å ser på. Så er vi ferdige, og han skifter kondom, og jeg tar den i munnen, samti. Og samtidig som han tar min i munnen. Han kommer inni den. Jeg kjenner han pumper og pumper. Han blir litt slapp, men det er ikke jeg. Jeg runkes av en annen type, og han tar den i munnen også, helt til jeg spruter vilt rundt.

Deilig, selv om jeg er hetrofil.

Dette må flere prøve.

Bare synd jeg ikke bor i Oslo, så kunne jeg gjort dette oftere».

Se link: Her!

Heterofile gutter og menn er for meg merkelige. Det er som om de ikke vet hva de er. Jeg tenker tilbake til en kompis her i byen nylig, som satte seg i baren på en av byens puber å begynte å kline med byens mest løssluppene homoludder mens dama hans så på. Hun var ikke så fornøyd med det, men hans uttalelse var at han liker å kline med gutter som er flinke å kline. Ikke noe annet!

Okeeeeei…

Ha en fin lørdags kveld alle sammen uansett «fil» 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#seksuelllegning #legning #seksualitet #homo #homofil #homse #homoseksuell #bifil #biseksuell #bi #hetero #heteroseksuell #heterofil #trans #usikker #transseksuell #gay #bicurious #iskapet #skaphomse #skaphomo #detberømteskapet #sex

Er det slik at menn er menn og har bare én legning, og at det ikke handler om kjønn i det hele tatt, men om innrømmelse og det å akseptere seg selv som den en er?!

2 kommentarer
    1. Og som regel er det de som er mest homofobe som er mest interessert sies det. Leser en blogg av en eskortepiker, og det var hennes erfaring også.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg