Flott interiør og pynt – gavetips, Drammen!

I går etter jeg hadde vært hos audiografen på søvn- og hørselssentralen på sykehuset bestemte jeg meg for å ta en annen rute hjem igjen. Da jeg kom til Strømsø gikk jeg noen sidegater jeg sjelden og aldri bruker. Plutselig befant jeg meg utenfor Alantik Teppehandel AS i Langes Gate.

Jeg har gått forbi denne butikken mange ganger, men tepper er ikke min greie. Derfor har jeg liksom aldri tatt meg tid til å stikke innom der. Jeg bruker kjøpe billige fine tepper hos Rusta eller på Ikea. Da kan vi skifte teppe oftere, forandring fryder, og det er liksom ikke verdens undergang hvis noen søler på det eller noe. Hvilket ikke betyr at det er noen grunn til å være slepphendt, uaktsom eller vill. Jeg liker teppene våre, derfor vi har dem.

Anyway, tilbake til teppehandelen Alantik. Jeg befant meg utenfor og fikk da øye på i butikkvinduet denne fantastisk flotte figuren. En pingvin i sølv. Han var nydelig elegant. Og som mange av dere vet så elsker jeg pingviner. De er rare og majestetiske og imponerende på så mange måter. Jeg virkelig beundrer disse utrolige flygeudyktige, dykkende sjøfuglene!

Link: Pingviner – et vakkert ytre og indre

Da MÅTTE jeg inn i butikken. Og det må jeg si… der var SÅÅÅ mye flott. Jeg forelsket meg spesielt i pyntegjenstandene i «gull» og «sølv». Men de hadde også kjempeflotte veggur, speil og tepper selvfølgelig. Og mer til. Ikke var der så dyrt heller som jeg hadde trodd. På bildene vises priser på noen av figurene. Jeg ønsker meg to slike pingviner, de koster 198 kroner stykket. Det hadde vært awesome!!

Hva synes dere om disse figurene? Jeg tenker at denne butikken er et kjempefint alternativ hvis en skal gi noen en gave og ikke vet helt hva en skal kjøpe, eller hvis en har lyst til å være litt utenom det vanlige, litt kreativ eller original.

Jeg hadde i hvertfall satt utrolig pris på de pingvinene, hahaha ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#alantik #teppehandel #langes #gate #strømsø #nydelig #vakkert #interiør #pynt #tepper #speil #veggur #figurer #dyr #fugler #elefant #tiger #delfin #krokodille #pingvin #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg