Våpen på Sportspuben i dag – hva skjer neste gang?!

I dag har jeg bare drevet på og puslet her hjemme med å pakke til Tons of Rock festival i morgen, og til vi skal reise til Alanya i Tyrkia, til Pride og så videre. Alt skjer tett i tett nå, så derfor gjør jeg ting i god tid så det blir minst mulig stress. Jeg har også vært på butikken og handlet, gått tur med jentene, og vært og trent.

Snuppen min har hatt dagvakt på jobben og var ferdig klokken 15:30. På hjemveien møtte han ei vi kjenner som var på rømmen fra Strømsø Sportspub hvor en av gjestene hadde dratt fram en pistol.

Jeg har gjentatte ganger advart folk mot det stedet. Det etter flere ubehagelige opplevelser jeg selv har opplevd der. Og snuppen min. Og flere vi kjenner og har snakket med. Hvis dere googler: «bunny.blogg.no sportspub» så får dere opp flere innlegg jeg har skrevet om stedet. Her er link til et av innleggene: Link!!

Googler dere «pub på Strømsø», kommer det opp flere hendelser omtalte i aviser og media.

(Bildet er skjermdump fra denne artikkelen: Knivstikking i Blichsgate, Drammen)

Det går ikke lang tid mellom hver gang det skjer noe på det denne «sportspuben», mobbing, narkotika, vold, våpen. Dette stedet, daglig leder og de ansatte har valgt sitt klientell. Har sett det med egne øyne.

Blir som når snuppen min og jeg ble anklaget for å ha stjålet en mobil der fra en annen gjest. De to som var på jobb, svigersønn og svigermor, hadde sett på videoopptak de hadde at snuppen min var i besittelse av den aktuelle mobilen før han forlot stedet, og dette sa de høyt til alle gjestene. Ropte! Sannheten er at snuppen min hadde aldri den mobilen, den var aldri i nærheten av han. Vi var også flere som så mobilen etter han forlot. Så det er tydelig for oss at de dekket over for en annen gjest, en som de mest sannsynlig kjenner, en stamgjest vil jeg tro. Men måten de gjorde det på, å falskt beskylde oss, og høylytt henge oss ut på den måten, mistenkeliggjøre oss.. råttent!

I dag rykket tre patruljer fra politiet ut til Strømsø sportspub her i Drammen etter at en mann viste fram det som fremsto som et farlig våpen. Politiet ble kontaktet av en pubgjest som reagerte. Personen opptrådte rolig på stedet, men patruljene fikk bevæpning og tok seg inn i puben. Der fikk de umiddelbart kontroll på personen.

Les saken i Drammens Tidende: Link!!

Tro hva som skjer neste gang på Strømsø Sportspub?!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#strømsø #sportspub #drammen #vold #våpen #narkotika #veggdyr #tyveri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg